LIKE.agency dołącza do Group One i hmmh oraz zmienia branding na hmmh Poland

Od teraz LIKE.agency zmienia swój brand na hmmh Poland! Dołączamy do hmmh AG i Group One – firm należących do Serviceplan Group, które kupują większość udziałów w naszym software house. Tym samym Group One staje się leaderem w branży e-commerce w Polsce.

Od kilku miesięcy przygotowaliśmy nasze dołączenie do Group One oraz hmmh AG. Połączenie z tak zacnym gronem ma przyspieszyć nasz rozwój i pozwoli nam przyciągać jeszcze więcej prawdziwych talentów, których już dzisiaj sporo na naszym pokładzie. Jesteśmy aktywni na rynku IT od 2008 roku i z powodzeniem tworzymy rozwiązania e-commerce oraz strony internetowe dla klientów z całego świata. Połączenie sił z Group One i hmmh AG to dla nas bardzo ważny krok. Z jednej strony gruntuje on naszą pozycję lidera na polskim rynku e-commerce, a z drugiej pozwoli na prowadzenie projektów dla klientów hmmh za granicą. Jestem pewien, że każda strona odniesie z tej transakcji wiele korzyści.

Łukasz Białonoga

ZAŁOŻYCIEL LIKE.AGENCY, KTÓRY UTRZYMUJE DOTYCHCZASOWE STANOWISKO CEO

Transakcja ta wzmocni kompetencje Group One, a w szczególności SalesTube w obszarze budowy sklepów e-commerce oraz zacieśni współpracę z Serviceplan Group. SalesTube, będący największą agencją mar-tech na rynku CEE, dzięki akwizycji LIKE.agency zaoferuje swoim klientom unikalną koncepcję one-stop-shop, która polega na łączeniu pod jednym dachem tworzenia sklepów e-commercowych z technologią, mediami oraz analityką.

Nasze cele akwizycyjne są proste: chcemy wzmocnić ofertę full-service dla e-commerce nie tylko w Polsce, ale też w całej Europie. Cieszymy się, że nastąpi to we współpracy z ekspertem w tej dziedzinie, jakim jest hmmh. Kompetencje naszego partnera w obszarze rozwiązań Shopware, czyli wiodącej platformy dla sklepów internetowych w Niemczech, będą niezwykle cenne we wprowadzaniu tego rozwiązania na szeroką skalę na rynku polskim jako alternatywy dla Magento

Marek Żołędziowski

CEO GROUP ONE

Agencja hmmh od ponad 25 lat rozwija usługi e-commerce, zatrudniając przy tym 300 ekspertów i generując ponad 25 mln euro przychodu. Wśród klientów hmmh znajdują się takie firmy jak Tchibo, Bonprix, OTTO czy Decathlon.

Szukaliśmy wiarygodnego partnera w regionie CEE z silnymi kompetencjami e-commerce, który wesprze nas w projektach deweloperskich. LIKE.agency spełniała wszystkie nasze wymagania. Dodatkowym i niezwykle ważnym atutem transakcji jest możliwość współpracy z Group One, która od lat jest częścią Grupy Serviceplan

Stefan Messerknecht

MANAGING DIRECTOR PARTNER AT HMMH

Jako firma bardzo cieszymy się z dołączenia do hmmh oraz Group One i nie możemy się doczekać jeszcze ciekawszych projektów dla naszych klientów.

HMMH Poland Facebook HMMH Poland Facebook HMMH Poland Twitter HMMH Poland Twitter HMMH Poland Linkedin HMMH Poland Linkedin

Kategorie:Inne

Tagi: , , ,