Nie tylko Netflix. Shopware posiada własną platformą VOD!
Nowoczesna, skuteczna komunikacja to umiejętność sprawnego poruszania się na wszystkich płaszczyznach łączących firmę z jej interesariuszami. Co jednak niezwykle istotne, chodzi nie tylko o promocję sprzedaży i marketing, ale także o budowanie wartości dodanej, co można uzyskać m.in. poprzez dzielenie się wiedzą i doświadczeniem.
Pewnie nie raz natknęliście się już na platformę Shopware, jednego z naszych najważniejszych partnerów biznesowych. Bardzo często piszemy i mówimy o jej zaletach, rozwiązaniach, udogodnieniach, ale także o synergicznym podejściu do współpracy, co w znaczącym stopniu wspiera rozwój nie tylko naszego biznesu ale przede wszystkim biznesu naszych klientów.
VOD w biznesie? Proszę bardzo!
Platforma Shopware to jednak nie tylko e-commerce i nowoczesna technologia. To także zintegrowana komunikacja, której jednym z elementów jest kanał Shopware TV – platforma VOD będąca także naszym partnerem.
Jej premiera jest doskonałym przykładem tego, jak powinno dbać się o firmową społeczność, ale nie tylko klientów, a także pracowników, kontrahentów czy parterów biznesowych.
Materiały w Shopware TV dzielą się na dwie podstawowe kategorie: treści rozrywkowe oraz edukacyjne i biznesowe. Ciekawostką jest fakt, że na platformie można oglądać seriale w ramach Shopware TV Oryginals, jak np. „New Kid i Town” – historię dwóch braci, którzy po przeniesieniu do małej wnioski w Niemczech mają cel zbudowania wielomilionowej spółki technologicznej. Kolejnym serialem jest „DEVinitely” traktujący o wszystkim, co jest dziś, i będzie jutro, ważne dla dynamicznie rozwijającej się branży e-commerce.
Inne spojrzenie na firmę
Dlaczego Shopware postanowiło uruchomić swoją własną platformę VOD? Krótką, ale wyczerpującą odpowiedź daje Sebastian Hamann: „Kiedy ludzie, którzy nas nie znają, natkną się na Shopware, mogą postrzegać nas wyłącznie jako firmę e-commerce. Oczywiście mają rację. Ale ten widok nie opowiada całej historii”.
Shopware TV to platforma informacyjno-rozrywkowa dla entuzjastów e-commerce, której celem jest promowanie otwartości na nowe pomysły, koncepcje oraz kooperacyjnej wymiany myśli i wiedzy między wszystkimi uczestnikami rynku. Warto podkreślić, że jest to stanowisko i podejście godne najwyższej pochwały.
Komunikacja oparta na wiedzy i doświadczeniu
„Zawsze napędzaliśmy rozwój branż w sektorze MŚP dzięki naszym rozwiązaniom i pomysłom, a Shopware TV wpisuje się w tę koncepcję. Zależy nam przede wszystkim na tym, aby jak najwięcej osób na tym skorzystało” – dodaje Sebastian Hamann.
Shopware TV dostarcza zatem przede wszystkim inspiracji, ale pozwala też zaglądnąć we wszystkie obszary firmy i pasjonującej branży e-commerce, która wciąż ma przecież wiele tajemnic.